2013. július 26., péntek

13.rész Az újság címlapján

Sziasztok! Meghoztam a 13.részt. Nagyon örülök az oldalmegjelenítésnek és a feliratkozóknak. Azért viszon kicsit szomorú vagyok, hogy nem kommenteltetek. :(( Szavazzatok, hogy milyen az oldal. Remélem tetszeni fog ez a rész. Jó olvasást!! Mrs.Horan
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Reggel arra keltem, hogy Liam rontott be a szobámba. Ugrálni kezdett az ágyamon és közben kiabált:
-Alicia és Niall egy pár. Alicia és Niall egy pár. -ismételte el kiabálva párszor.
-Először is. Neked meg mi bajod van? Rosszabb vagy, mint egy óvodás!-nevettem.-Másodszor, nem vagyunk együtt.
-Nem vagytok együtt?? De csókolóztatok.
Ekkor csak ilyen ,,Ezt meg honnan tudod" tekintettel néztem rá. Meglátta az arckifejezésemet és válasz adott a fel nem tett kérdésre.
-Itt vagytok az újság címlapján.-mutatott a kezében lévő újságra.
-Hogy mi?-kaptam ki kezéből a magazint.
A címlapon egy kép volt rólam és Niallről, ahogy a kocsiban éppen megcsókoljuk egymást. Gyorsan odalapoztam a rólunk írt cikkhez és alaposan szemügyre vettem.

  A One Direction ír származású tagjára rátalált a szerelem? A tegnapi nap folyamán egy lánnyal látták együtt. Tudomásunk szerint a lány Alicia Payne a szintén bandatag Liam Payne-nek a húga. Niall egy castingon volt. Valószínű, ott találkozott a lánnyal, majd haza is vitte. A kocsiban pedig egy csók is elcsattant közöttük. Ezek után pedig kézen fogva sétáltak be Liam Payne házába. Úgy látszik, megvan Anglia új álompárja.

Ezen kívül még volt rólunk két kép is. Amikor kézen fogva sétálunk a ház felé és egy a csókról a kocsiban. Teljesen ideges lettem. Oké, hogy ők híresek, de attól még nem igaz, hogy nem lehet magánéletük. És a castingról végig követtek minket a paparazzik. Egyébként sem vagyunk együtt. Csak alakul köztünk valami. Ennyi. Ledobtam a földre az újságot, majd Liamre néztem, aki csak nevetett.
-Most min nevetsz. Ez nem vicces.
-Látni kéne a fejed. -már fetrengett a röhögéstől.
Gúnyosan utánozni kezdtem Liam nevetését, majd hozzávágtam a párnámat.
-Nem vicces.-mondtam.
-De igen az.
-De nem.
-De igen. -kezdtünk kisebb vitatkozásba.
-Szóval nem értesz egyet velem?-húzogatta szemöldökét Liam.
-Nem.
-Biztos vagy benne?
-Teljesen biztos.
-Akkor szerintem menekülj.-nézett rám.
Ismertem ezt a nézést. Ilyenkor általában vagy megcsikiz vagy a medencében landolok. Gyorsan kiugrottam az ágyamból és futni kezdtem. Liam futott utánam. A nappali felé vettem az irányt, de ott Liam utolért és felkapott a vállára, majd elindult az udvaron lévő medence felé. Elkezdtem kapálózni, hátha elenged, de nem így történt. Megállt a medence szélén én pedig a vízben landoltam. Odaúsztam a medence széléhez és kértem Liamet, hogy segítsen kimászni. Megfogta a kezem, hogy kisegítsen én pedig belerántottam. Nehogy már megússza szárazon. Feljött a víz tetejére.
-Na milyen a víz bátyus?-nevettem.
-Várj csak húgi. Ezt nem úszod meg ennyivel.-titokzatoskodott Liam.
-Most aztán nagyon félek.-fröcsköltem le.
Ő visszafröcskölt, majd ez még így ment pár percig, aztán kimásztunk a medencből csuron vizesen. Felmentem a szobámba. Levettem magamról a vizes pizsamámat és felöltöztem.

  

Lementem reggelizni, ettem egy szendvicset, majd kimentem megnézni a postaládát, de nem jött levelem. Visszamentem a szobámba és  összepakoltam. 1 óra körül lementem ebédelni. Épp, hogy befejeztem az evést, csörgött a telefonom. Niall hívott.
-Szia!-szóltam bele a telefonba.
-Szia! Ráérsz 7 óra körül?
-Igen. Miért?
-Átjöhetnél hozzám filmezni, ha van kedved.
-Persze, hogy van.
-Akkor 7-re átmegyek érted.
-Rendben. Amúgy láttad azt a cikket rólunk?
-Igen, láttam. De, majd este megbeszéljük.
-Oké. Akkor este. Szia!
-Szia!
Letettem a telefont és úgy döntöttem elmegyek a közeli plázába shoppingolni. Bementem a nappaliba Liamhez.
-Elmegyek a plázába, jössz velem?-kérdeztem bátyámtól.
-Jövök, úgy is kéne egy új cipő.

*
A plázába beérve a rajongók rögtön letámadták Liamet. Fél órát legalább vártam rá, amég képeket csinált és aláírásokat osztogatott. Egyszer csak odajött hozzám 5 lány.
-Szia! Csinálhatunk egy képet?-kérdezte az egyik.
Nagyon meglepődtem, hogy képet akarnak velem csinálni.
-Persze.-adtam választ a lány kérdésére, majd odaálltak mellém 4-en és az ötödik lány pedig csinált egy képet.
-Köszi! -mondta ugyanaz a lány.
-Nincs mit.
-Ti most együtt vagytok Niallel? -kérdezte egy másik lány.
-Nem.-válaszoltam neki.
-De, akkor mért csókoltátok meg egymást a kocsiban?
Erre a kérdésre, nem tudtam mit mondani. Mondjuk, mert szeretjük egymást, csak még nem vagyunk egy pár. Szerencsémre, ekkor Liam odajött hozzám.
-Mehetünk?-kérdezte.
-Igen.-vágtam rá.-Bocs lányok, de most mennünk kell.-fordultam a lányok felé, majd elindultunk. Liammel bejártuk az összes boltot. Ő vett magának egy cipőt és egy farmernadrágot, én pedig vettem magamnak egy ruhát, egy pólót,  egy cipőt és egy nyakláncot. Délután 5 körül mentünk haza.

*
Fél 6-kor értünk haza. Felszaladtam a szobámba készülődni, mert nemsokára jön értem Niall. Kifésültem a hajam és kiengedve hagytam. Sminkeltem is egy keveset, majd átöltöztem. Estére mindig lehűl az idő, ezért ezt az összeállítást választottam.

 

Amikor elkészültem, még csak fél hét volt. Amég nem jön Niall felnézek twitterre. Rengeteg követőm lett. Akadtak kedves és egyaránt utálkozó üzenetek is. Elolvastam párat. Volt olyan, hogy ,,Hagy békén a pasimat te r**anc, vagy nagyon megbánod." és olyan is, hogy ,,Nagyon jó, hogy Niall talált végre egy kedves lányt. Nagyon összeilletek." Elolvastam egy pár üzenetet és néhány embert visszakövettem. Ekkor csöngettek. Lerohantam az ajtóhoz és kinyitottam azt.
-Szia!-köszöntem az előttem álló Niallnek.
-Szia! Indulhatunk? -kérdezte.
-Igen.
Bekiabáltam Liamnek, hogy elmentem, majd elindultunk Niall lakásához.

*
Niall háza is gyönyörű volt. Bementünk.
-Kérsz valamit?-kérdezte.
-Egy pohár vizet elfogadok.
Niall hozott nekem egy pohár vizet, amit hamar meg is ittam, majd letettem a poharat a nappaliban lévő asztalra. Niall körbevezetett a házban.
-Gyere, menjünk be a szobámba. Van egy meglepetésem.
-Igen. És mi az?
-Majd meglátod.
Bementünk Niall szobájába és elakadt a lélegzetem.......

UI.: A kép forrása rajta van a képen.

6 megjegyzés:

  1. wháá siess a kövivel *_*

    VálaszTörlés
  2. Istenien jó :D Kövit nagyon gyorsan ;) *.*

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy tetszik:)) Sietek a kövivel :))

    VálaszTörlés
  4. nagyon imádom *-* nagyon-nagyon siess a kivivel!!! :)

    VálaszTörlés
  5. Sok tehetséged van a blog íráshoz!

    VálaszTörlés