2013. július 6., szombat

2.rész Találkozás a bandatagokkal

Sziasztok! Meghoztam a 2.részt. Remélem tetszeni fog. Iratkozzatok fel és komizzatok!! Jó olvasást :))  ~Mrs.Horan

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Éreztem, ahogy a nap sugarai simogatják arcomat. Felültem az ágyamon, majd megnéztem mennyi az idő. Még csak reggel 6 óra volt. Visszaaludni már úgy sem tudtam volna, ezért lementem a konyhába. Liam még aludt, én pedig úgy döntöttem, csinálok valami reggelit. Palacsintát sütöttem. Mire elkészültem, addigra már Liam is lennt volt a konyhában.
-Jó reggelt!-köszönt Liam.
-Jó reggelt! Hogy aludtál??
-Jól, te?
-Én is egész jól. Tessék, csináltam neked reggelit.-tettem Liam elé egy tányér palacsintát.
-Köszi.-mondta, majd enni kezdett.
Csináltam magamnak egy bögre kakaót és én is leültem reggelizni.
Hamar befejeztem az evést.
-Mikor indulunk?
Liam ránézett az órájára:
-Most van 7 óra, úgyhogy 8-kor.
-Okés. Elmentem öltözni. -indultam el, de a lépcsőn megálltam, hogy visszakiabáltam neki-Ja, és te mosogatsz.
Nem vártam meg, mit válaszol, gyorsan felrohantam a szobámba. Kinyitottam a szekrényemet, hogy eldöntsem mit vegyek fel. Negyed óra gondolkodás után ez az összeállítás mellett döntöttem.





Gyorsan lezuhanyoztam, felöltöztem. Egy alap sminket tettem fel, a hajamat megfésültem és kiengedve hagytam. Pontosan 8-kor mentem le a nappaliba, ahol Liam már várt rám.
-Indulhatunk?-kérdezte.
-Persze.
Gyalog mentünk, mert így mindent meg tudunk nézni. Először a Big Ben-hez mentünk, aztán felszálltunk a London Eye-re és még sok helyen voltunk. Épp haza indultunk, amikor csörgött Liam telefonja. Hallottam, ahogy Liam beszél, majd leteszi a telefont.
-Alicia este átjönnek a fiúk, ha nem gond.
-Felőlem.-vontam meg a vállam.
Nemsokkal ezután haza is értünk. Leültem a kanapéra és tévéztem. Liam is odajött és leült mellém. Este 8 óra körül lehetett, amikor arra kaptam fel a fejem, hogy csöngettek. Mentem ajtót nyitni. 3 fiú állt előttem.  Mindenkinek bemutatkoztam. Először Louisnak, aztán Zaynnek és Harrynek. Úgy tudtam, hogy 4-en jönnek. Na, mindegy. Bementünk a nappaliba, leültünk és beszélgetni kezdtünk.
-Niall is mindjárt jön, csak neki még van egy kis dolga.-mondta Harry.
Mér épp belemerültünk a beszélgetésbe, amikor ismét csöngettek.
-Kinyitom.-mondtam és elindultam az ajtó felé. Kinyitottam azt és egy magas, szőke, kék szemű fiú állt előttem. Tekintetem elveszett gyönyörű kék szemeiben.
-Szia! Niall vagyok. Niall Horan. -nyújtotta a kezét.
-Szia! Én...............öhmm.................szóval..............Alicia Payne.-kezet fogtunk.- Gyere beljebb, a többiek bennt vannak a nappaliba.
Niall bement én pedig utána. Leütem és azon gondolkoztam, hogy most biztos jól beégettem magam Niall előtt. Beszéltem itt össze-vissza. Most biztos idiótának tart. Inkább kimentem a konyhába valami nasiért. Csináltam Popcornt, majd visszamentem a fiúkhoz. Csak hallgattam, ahogy beszélgetnek és észrevettem, hogy Niall engem néz. Én pedig őt. Amikor ezt észrevette rám mosolygott, én pedig viszonoztam. Közben elfogyott a Popcorn, ezért kimentem még egy adag pattogatott kukoricáért. Miközben vártam, hogy elkészüljön kijött valaki a konyhába.
-Szia!-hallottam meg Niall hangját.
-Szia! Hát te?
-Kijöttem megnézni mit csinálsz.
-Értem.
Nagy csend lett. Már kezdett kínossá válni ezért megkérdeztem:
-Kérsz valamit inni?? Nagyon finom kakaót tudok készíteni.-nevettem.
-Oké. Hát akkor megkóstolom azt a kakaót.-nevetett ő is.
Csináltam két bögre kakaót, aztán leültünk a konyhában lévő asztalhoz.
-Ez tényleg nagyon finom.-kortyolt bele Niall.-Ilyen jó kakaót még nem ittam.
-Én mondtam.-húztam mosolyra a szám.
Egymással szemben ültünk. Nagy csend volt. Egyszer csak éreztem, hogy Niall óvatosan megfogja a kezem, de ekkor belépett Liam a koyhába.
-Mit csináltok itt..............kettesben? -Húzta fel szemöldökét Liam.
-Semmit, csak kakaózunk.-vágtam rá.
-Ja. Nem jöttök vissza a többiekhez?
-De, mindjárt.-válaszolt Niall.
-Oké.-mondta Liam és kiment a konyhából.
-Akkor visszamegyünk?-kérdeztem.
-Igen.
Visszamentünk és a fiúk nemsokára haza mentek. Felmentem a szobámba, bekapcsoltam a gépemet és felmentem twitterre. Niall tweetjen akadt meg a szemem.

 Életem egyik legcsodálatosabb estéje, egy csodálatos lánnyal.

Lehet, hogy én lennék az a lány? Dehogy is. Alicia ezt verd ki a fejedből. Ő Niall Horan. Te pedig csak egy lány. Ezeken gondolkoztam, majd kikapcsoltam a gépet és elaludtam.

1 megjegyzés: