2013. július 13., szombat

7.rész A fiúk próbája

Sziasztok!! Először is köszönöm a sok oldalmegjelenítést és a 8 feliratkozót!! :DD Meghoztam a 7.részt. Sok-sok komit és még több feliratkozót!! Jó olvasást!! :))) Mrs.Horan
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Reggel a madarak csiripelésére keltem fel. Nagyon jó idő volt. Bár a kedvem is ilyen jó lenne. Még mindig nem értem, mért játszik velem Niall, amikor más lányt szeret. Nagy nehezen kimásztam az ágyból és elmentem lezuhanyozni, hátha a víz felfrissít egy kicsit. Azután felöltöztem. Mivel meleg volt, ezt vettem fel:


Lementem a konyhába reggelizni. Liam ott ült a konyhaasztalnál.
-Jó reggelt!-köszönt.
-Jó reggelt! Hát te? Hogy-hogy itthon vagy?
-Ma csak délután próbálunk.
-Értem. Én délelőtt megint elmegyek próbálni a castingra.
-Oké. Menj csak. Én meg addig elmegyek bevásárolni, mert semmi kaja nincs itthon.
-Akkor reggelizni se tudok?
-Egy szendvicset még tudsz csinálni.
Megcsináltam a szendvicset, amit hamar meg is ettem.
Elmosogattam, elköszöntem Liamtől és elindultam a táncterem felé. Gyakoroltam a koreográfiát, amit összeállítottam. Egy-két új lépést is tettem bele. Már dél körül lehetett, amikor még utoljára eltáncoltam a táncomat. Már a felénél tartottam, amikor leállt a zene. Megfordultam és Niall állt a laptop mellett, amin a zene szólt. Nem értettem mért jött ide.
-Szia Alicia!
-Szia Niall!- néztem rá ilyen ,,te meg mit keresel itt?" arckifejezéssel.
Az arckifejezésemről valószínűleg rájött, hogy mire gondolok és választ adott a fel nem tett kérdésemre.
-Gondoltam hozok neked egy kis ebédet.
-Hát.........köszi. De honnan tudtad, hogy itt vagyok?
-Liam mondta.
-Akkor gyere üljünk le és együnk.
Leültünk a terem bal oldalán lévő székekre. Niall kiszedett egy papírzacskóból két dobozt.
-Mit hoztál?-kérdeztem.
-Gyrost.
-Juj az finom.
-Tudom.-húzta mosolyra a száját.
Elkezdtük elfogyasztani az ételt, ami hamar el is fogyott.
-Köszönöm az ebédet. Nagyon jó volt.
-Örülök, hogy ízlett.
-De mivel az előbb leállítottad a zenét, ezért most kezdhetem újra.-álltam fel.
-Megnézhetlek??
-Persze.
Beindítottam a zenét és táncolni kezdtem. Miközben táncoltam a gondolataim megint beindultak. Nagyon jól érzem magam Niallel. Ebédet hoz nekem, átölel, amikor félek. Annak ellenére, hogy tudtam ő mást szeret, teljesen beleszerettem. Végeztem a tánccal. Leállítottam a zenét és visszaültem a székre.
-Nagyon jól táncolsz!-mondta Niall.
-Köszi! Mára ennyi volt úgyhogy megyek haza.
-Elkísérlek.
Jézusom Niall hazakísér. ÚRISTEN. ÚRISTEN. ÚRISTEN. Örömömben ugrálni tudtam volna. De aztán megint eszembe jutott, hogy ő más szeret. Összeszedtem a cuccaimat és elindultunk. Útközben sokat beszélgettünk.
-Mit csinálsz délután?-érdeklődött Niall.
-Valószínű, otthon leszek.
-Nem jössz el a próbánkra?
-Nem fogok zavarni?
-Te? Te sose zavarsz.
-Hát jó. Akkor elmegyek.
Nemsokkal később a házam előtt álltunk meg.
-Akkor találkozunk délután a próbán.
-Okés!
-Szia!-mondta és köszönés gyanánt adott még 2 puszit is.
Abban a pillanatban a szívem hevesebben dobogott, mint máskor. Teljesen el is pirultam.
-Szia!-köszöntem el én is.
Niall rám mosolygott, majd elsétált.  Akkor rájöttem,  nem érdekel, hogy ő mást szeret. Nekem ő kell. Amikor észhez tértem bementem a lakásba.  Teljesen fel voltam pörögve. Nagyon jó kedvem lett.
-Szia Liam!- köszöntem a bátyámnak és a nyakába ugrottam.
-Szia! Veled meg mi van?- nézett rám furcsán.
-Semmi, csak jó kedvem van.
-Volt nálad Niall? Hívott, hogy itthon vagy-e, én meg megmondtam hol vagy és azt mondta el megy a próbaterembe.
-Ja, igen hozott nekem ebédet. És hazakísért.-mondtam végig mosollyal az arcomon.
-Várjunk csak. -gondolkozott Liam, majd rám nézett- Te belezúgtál Niallbe?
-Mi...................én..................én..................nem.-nyögtem ki nagynehezen.
-Ne hazudj. Te szerelmes vagy Niallbe.
-Na jó. Talán.
-Csak talán?-húzta fel szemöldökét Liam.
-Na jó. Szerelmes vagyok Niallbe. De ő mást szeret.-mondtam szomorú hangon.
-Ezt meg honnan veszed?
-Ő mondta.
-Lehet, hogy csak rosszul értetted.
-Nem hiszem. De ezt légyszives ne mond el neki.
-Jó, nem mondom.
-Ma elhívott a délutáni próbára is.
-Az jó de velem jössz, ugye?
-Igen.Mikor indulunk?
-Egy fél óra múlva.
-Addig tévézünk?-kérdeztem.
-Igen.
Beültünk a tévé elé és kerestünk valami jó műsort, fél óra múlva pedig elindultunk a próbára.

*A próbán.

Én egy széken ültem a fiúk pedig próbáltak. Elkezdték énekelni a Little Things-et. Niall a szólója alatt végig a szemembe nézett. A próba alatt volt egy szünet. A szünetbe odajöttek a fiúk és beszélgettünk. Niall végig mellettem állt.
-Na idáig, hogy tetszett?-kérdzte Louis.
-Nagyon jók voltatok.-válaszoltam Louisnak.
-De én voltam a legjobb, igaz? -kérdezte Niall.
-Igen te voltál a legjobb.-nevettem.
-Látjátok. Alicia szerint is én vagyok a legjobb.-ölelt át Niall.
Ekkor eszembe jutottak az együtt töltött pillanatok és az amikor azt mondta, hogy ő mást szeret. Ekkor éreztem, hogy könnyesek lesznek a szemeim. Nem értettem magam. Nem tudtam mért akartam ott helyben elbőgni magam. Gyorsan kiszaladtam a folyosóra, ahol szerencsémre nem volt senki és könnyim lassan utat törtek maguknak. Ekkor Niall jött ki utánam. Gyorsan letöröltem könnyimet.
-Alicia, mi a baj? Valami rosszat mondtam?- kérdezte aggódóan.
-Nem semmi baj.-néztem rá.
-Te sírtál?
-Nem.
-Alicia, mi a baj? Nekem elmondhatod!
-Mi a baj? Niall, mért játszol velem?-törtek ki belőlem a szavak. Bár magam se értem, mért mondom el ezeket Niallnek.
-Ezt meg, hogy érted?
-Hitegetsz itt, hogy lehet köztünk valami, majd a képembe vágod, hogy más lányt szeretsz.
-Jézusom. Arra gondolsz, amit a konyhában mondtam?-nevetett.
-Igen arra. De most mért nevetsz?
-Én akkor rád gondoltam.
Amikor ezt kimondta én sokkot kaptam. Hogy rám?
-Rám gondoltál?
-Igen rád. Én szeretlek téged Alicia, csak nem tudtam, hogy te mit érzel irántam. Már amióta először megláttalak, azóta ezt érzem.
-Niall én is ugyan ezt érzem. 
Niall ekkor közelebb hajolt, hogy megcsókoljon, de ekkor valaki kijött a folyosóra. Elhúzódtunk egymástól.
-Jaj, bocsi. Megzavartam valamit?-kérdezte Zayn.
-Már mindegy.-mondta Niall.
-Csak szólni akartam, hogy folytatjuk a próbát.
-Jó, mindjárt megyek.
Zayn visszament a terembe. Niall a szemembe nézett.
-Alicia, lenne kedved eljönni velem valahová?
-Te most randira hívsz?-mosolyogtam.
-Igen. Persze csak ha te is akarod.
-Persze, hogy akarom.
-Akkor ezt még megbeszéljük, de most vissza kell menni a próbára.
-Oké, menjünk.
Bementünk a terembe. A fiúk próbája folytatódott. Este 8 körül lett vége. Niall elkérte a számom. Megadtam neki, majd hazamentünk Liammel. Este a szokásos teendők után aludni mentem. Mosollyal az arcomon aludtam el.

4 megjegyzés:

  1. Szia!:)))
    Végig mosolyogtam az egész részt!;))
    Nagyon tetszik a blogod!És igazân nagy tehetséggel rendelkezel és hatalmas a fantáziàd ami nagyon jó!
    Remélem gyorsan hozod a kövit!!*-----*:)))))))
    xxxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!!:)) Örülök, hogy tetszik!! Azért akkora tehetség nem vagyok. Sietek a kövi résszel!! :DD

      Törlés
  2. ooo olyan cuki rész lett!!! gyorsan a kövit!4 :)

    VálaszTörlés