2013. július 24., szerda

12.rész A casting napja

Sziasztok! Ne haragudjatok, hogy csak most hozom a 12.részt, csak ebben a pár napban nem értem rá. De megpróbáltam ezt a részt hosszabbra írni. Remélem tetszeni fog. Légyszi komizzatok, hogy milyen lett!! Ha tetszik iratkozzatok fel. Jó olvasást! Mrs.Horan
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Reggel korán fent voltam. Még csak 6 óra volt. Nagyon izgultam, mivel ma délután van a casting. Megígértem magamnak, hogy csak a castingra fogok koncentrálni. Kipattantam az ágyból és amilyen gyorsan csak tudtam felöltöztem. Kimentem a fürdőbe, megfésültem a hajam és befontam. Lementem a konyhába, magammal véve a mobilomat is. Bekapcsoltam a One Direction-től a Live While We're Young-ot és reggelit készítettem. Bundáskenyeret csináltam. Közben a zene csak üvöltött mellettem. Gondolom erre kelhetett fel Liam is, mert ideges fejjel jött le a konyhába.
-Mért kell neked hajnali 6-kor a zenét bömböltetned? Valaki aludni szeretne.-adta tudtomra Liam elég fáradt fejjel.
-Jól van már! Én csak reggelit csináltam.-tettem fel a kezeimet védekezésképp.
-De remélem valami finomat, ha már felkeltettél.-mondta má-már felébredve.
-Bundáskenyér van. Nem tudom, hogy jó-e vagy nem. De ez van.
-Tökéletes.
2 tányért raktam az asztalra, majd a bundáskenyereket is odatettem. Leültem, a tányéromba raktam egy kenyeret és enni kezdtem. Liam is úgyan így tett. A reggeli után elpakoltam az asztalról és elmostam a tányérokat. Liam addig kockult a telefonján. Pár perc múlva végeztem a mosogatással.
-Én elmegyek próbálni, majd délbe jövök. Puszi!-nyomtam egy puszit bátyjám arcára, majd mielőtt reagálni tudott volna kifutottam az előszobába, felvettem a cipőm és elindultam.

*
Bemelegítettem, majd bekapcsoltam a zenét és táncolni kezdtem. Bár, nem igazán sikerült ma sem. Teljesen bepánikoltam, hiszen délután casting. Vagy elrontottam a lépéseket vagy elfelejtettem a koreográfiát. Ez van. Totál béna vagyok. Rengetegszer elpróbáltam. Dél körül, végre sikerült hiba nélkül, de aztán megint elrontottam. Az óra fél 1-et mutatott, amikor haza indultam.

*
Az előszobában levettem a cipőm és bementem a konyhába, mert már nagyon éhes voltam. Kinyitottam a hűtőt és kutakodni kezdtem benne. A szemem megakadt egy kis fehér dobozkán. Kinyitottam. Spagetti volt benne. Gondolom Liam rendelte. Becsuktam a hűtőt, a spagettit áttettem egy tányérra és betettem a mikróba, hogy megmelegítsem. Nemsokára pittyegett a mikró jelezve, hogy kész az ebédem. Kivettem és leültem az asztalhoz ebédelni. Evés után a tányért beraktam a mosogatóba és felmentem a szobámba. Eszembe jutott, hogy elhívtam Louist és Niall is. Biztos, hog nem jönnek el, amiért így viselkedtem. Bár nem értem Louis mért akadt ki. A gondolataim eltereléseként elmentem lezuhanyozni. Vagy negyed órán keresztül engedtem magamra a hideg vizet. Ez felfrissített és lehűtött, mivel kinnt van vagy 30 fok. Kiszálltam a zuhany alól és magamra terítettem egy törölközőt. Visszamentem a szobámba és egy egyszerűbb ruhát vettem fel.

    
Kifésültem a hajam és feltűztem egy konytba. Sminkeltem is egy keveset. 3-ra készültem el. Lementem a nappali, azt gondoltam, Liam ott lesz. De tévedtem. Felmentem az emeletre és benyitottam a bátyjám szobájába. Ott állt egy szál alsónadrágban. Éppen öltözött.
-Te még nem vagy kész? Mindjárt indulnunk kell.-sürgettem Liamet.
-Mindjárt kész vagyok. 2 perc.
-Igyekezz.-mondtam és kimentem a szobájából, le a nappaliba.
Elvileg Justin velünk jön, de még ő sincs itt. Egyre idegesebb lettem. El fogunk késni. Ebben a pillanatban csöngettek. Odarohantam az ajtóhoz és kinyitottam. Justinnal találtam szembe magam.
-Szia!-köszönt és adott két puszit.
-Szia! Azt hittem már ide sem érsz. Gyere beljebb.
Justin bement a nappaliba. Becsuktam az ajtót és utána mentem.
-Liam?-kérdezte.
-Öltözik, de már elkészülhetne végre.-adtam választ Justin kérdésére.
Ebben a pillanatban Liam szaladt le a lépcsőn.
-Kész vagyok!-mondta.
-Na végre. Indulhatunk?-tettem fel a kérdést.
-Igen.-válaszolt Liam.
Kimentünk és beszálltunk a kocsiba, majd elindultunk a casting helyszíne felé.

*
Fél óra elteltével érkeztünk meg. Egy nagy épület előtt álltunk meg. Gyorsan bementünk. Bent volt egy nagyobb előtér és egy táncterem. Az előtérben kellett várni, amég be nem hívtak. Elmondhatatlanil izgultam. A lábaim remegtek és az ujjaimat ,,tördeltem".
-Nyugi már sikerülni fog!-próbált nyugtatni Liam.
-Ügyes leszel.-csatlakozott Justin is.
-Annak örülnék a legjobban, ha Louis és Niall is itt lennének. -mondtam szomorúan.-De nem lesznek, mert mindent elszúrtam.
Az elkövetkező fél órában csak ültem ott szomorúan és izgatottan. Már nem tudom, hogy hányadszorra szólalt meg a hangosbemondó, de erre felfigyeltem.

                              Következik Katy Mitchel , készüljön Alicia Payne.

Ekkor még jobban izgultam, mint eddig.
-Alicia!-hallottam egy ismerős hangot.
Körbenéztem és ledöbbentem. Nem hittem a szememnek. Ott állt ő. Rögtön odaszaladtam hozzá és amilyen szorosan csak tudtam megöleltem. Nem akartam elhinni, hogy tényleg itt van.
-Úgy örülök, hogy itt vagy! Nagyon hiányoztál. Ne haragudj rám, kérlek.
-Nem haragszok, de azért ne folyts meg.-mondta Niall a szoros ölelésemre célozva.
-Ja, bocsi! -engedtem el szoros ölelésemből.-Tényleg ne haragudj. Hülyén viselkedtem, meg kellett volna beszélnem veled nem bedig rögtön hisztiznem.
-Nem haragszok! Én is rosszra gondoltam volna a te helyedben.
-Akkor nem haragszol?-néztem gyönyörű kék szemeibe.
-Dehogy haragszok. Na gyere ide.-tárta szét karjait, jelezve, hogy öleljem meg, amit meg is tettem.
Ekkor megint megszólalt a hangosbemondó.

                                   Következik Alicia Payne, készüljön Anne Hudson.

-Sok sikert.-adott egy puszit a homlokomra Niall.
Ránéztem Liamre és Justinra, akik csak a hüvelyujjukat mutatták fel, hogy minden oké lesz. Bementem a terembe. A terem egyik szélén volt egy asztal, ahol a 3 zsűritag ült.
-Jó napot! A nevem Alicia Payne.-mutatkoztam be.
-Szia! Mutasd mit tudsz.-mondta az egyik zsűritag. Bekapcsolták a zenét, én pedig táncolni kezdtem. Csodák csodájára nem rontottam el semmit. Hibátlanul ment az egész tánc. Befejeztem a táncot és meghajoltam.
-Nagyon jó voltál! Kiválasztjuk, a tíz legjobb táncost és pár napon belül értesítünk, hogy bekerültél-e.-mondta az egyetlen férfi zsűri.
-Köszönjük, hogy eljöttél.
-Viszlát!-köszöntem el és kimentem az előcsarnokba.
Odafutotttam a fiúkhoz és egyszerre átöleltem mind a hármat.
-Na, mi volt? -kérdezték szinte egyszerre.
-Hibátlanul ment az egész. Nagyon jó volt. Azt mondták, majd értesítenek. Na indulunk haza?
-Persze.-vágta rá Liam.
Kimentünk az épületből és hazfelé vettük az irányt. Niall külön kocsival jött.
-Nem jössz velem?-kérdezte Niall.
-De, megyek veled.-válaszoltam.
Liamék elindultam, majd mi is mentünk utánuk  Niall kocsijával. Útközben beszélgettünk, majd leparkoltunk a ház előtt. Éppen ki akartam szállni, amikor Niall szólt:
-Héj, ma még nem is kaptam puszit.-vágott durcás fejet Niall.
Elnevettem magam, majd adtam neki egy puszit, amiből egy percekig tartó csók lett. Elváltunk egymástól, majd bementünk a lakásba. A két fiú a kanapén ül és beszélgetett.
-Nocsak, végre betalált a szerelmespár is?-nevetett Liam.
-Igen.-mondtam.-Nézünk filmet?
-Igeeen! -üvöltött a 3 fiú.
Kimentem a konyhába, csináltam popcornt, ők meg addig kapcsoltak valami filmet. Perceken belül elkészült a popcorn. A nasival a kezemben mentem vissza a fiúkhoz és leültem Niall és Justin közé. Liam elindította a filmet. Valami vígjátékot néztünk. Ezután még megnéztünk 2 filmet, majd este 10-kor Niall és Justin is hazamentek. Mi még elpakoltunk Liammel, majd mi is aludni mentünk.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése