2013. július 16., kedd

9.rész Egy rossz nap

Sziasztok!! :)) Bocsi, hogy csak most hozom a kövi részt, de nem voltam itthon. Elég rövidre sikeredett:(  De azért remélem tetszeni fog!! Komizzatok és iratkozzatok fel!! :)) Mrs.Horan
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Reggel 8-kor keltem fel. Csak a tegnapi nap járt az eszembe. Boldogan keltem ki az ágyamból. Felöltöztem, fésülködtem, sminkeltem,  majd lementem reggelizni. Liam nem volt otthon. Valószínű, megint próbálnak. Reggelire ettem egy szendvicset, majd elmostam a tányérom és próbálni indultam. Párszor elpróbáltam a táncomat, majd délbe hazamentem. Beléptem az ajtón és zajt hallottam a nappaliból. Azt hittem Liam van otthon, majd beléptem a nappaliba, amikor meghallottam egy ismerős dallamot. Felnéztem és Niall állt ott a gitárjával és Little Things-et énekelte. Nagyon meg voltam lepődve. Erre nem számítottam. Végig mosolyogtam a dalt. Amikor Niall abbahagyta az éneklést, letette a gitárját, odajött hozzám és átölelt.
-Ez gyönyörű volt.-mondtam.
-Gondoltam megleplek valamivel.-nézett rám és mosolyra húzta száját.
-Hát sikerült.
-Ennek örülök.-mondta, majd megcsókolt.
Pár perc múlva ajkaink elváltak egymástól.
-Nem vagy éhes? -kérdeztem Nialltől.
-Én mindig éhes vagyok.
-Akkor csinálok gyorsan valami kaját. Mondjuk spagetti?
-Tökéletes.
Bementünk a konyhába én pedig nekiálltam főzni. A spagetti fél óra alatt elkészült. Ekkor megérkezett Liam is és bejött a konyhába.
-Sziasztok!-köszönt.
-Szia!-köszöntünk szinte egyszerre Niallel.
-Velünk ebédelsz? Csináltam spagettit.-kérdeztem Liamtől.
-Oké. De nem zavartam meg semmit, ugye?
-Nem.-válaszoltam.
Leültünk és megebédeltünk. Ebéd után Niallnek megszólalt a mobilja. Beszélt rajta pár percet, majd rám nézett.
-Ne haragudj, de nekem most el kell mennem.
-Rendben.
Kikísértem az előszobába. Ott még váltottunk pár szót.
-Valamikor megismételhetnénk a randit.
-Benne vagyok.
-Oké, akkor, majd még hívlak.
-Várom a hívásodat.
-Na megyek. Szia!-adott egy puszit.
-Szia!
Niall elment én pedig becsuktam az ajtót és visszamentem a konyhába. Liam akkor már nem volt ott.
Gondolom felment a szobájába. Gyorsan elmosogattam és felmentem a szobámba. Leültem az ágyamra és gépezni kezdtem. Hamar meguntam, mert semmi érdekeset nem találtam. Úgy döntöttem elmegyek sétálni. Átmentem Liam szobájába, hogy elmondjam neki a sétát, majd elindultam. Szép napos idő volt kinnt. Bementem a belvárosba. Beültem egy kávézóba, majd elsétáltam a közeli parkba és leültem egy padra. Ott elidőztem egy kicsit. Körbenéztem és ekkor olyat láttam, amit magam sem akartam elhinni. Niall volt ott és egy lány akik éppen ölelgették egymást. Éreztem, ahogy könnyeim előtörnek és nem bírom visszatartani őket. Amilyen gyorsan csak tudtam hazarohantam. Otthon felszaladtam a szobámba, becsuktam az ajtót és sírtam. Csak sírtam és nem akartam elhinni amit láttam. Elhiteti velem, hogy szeret, aztán meg más lányokat ölelget. Nem hiszem el, hogy ezt csinálja velem. Mit tettem? Nem tudtam abbahagyni a sírást. Egész délután csak sírtam. Estére sikerült egy kicsit megnyugodnom. Bementem a fürdőbe. Belenéztem a tükörbe és szörnyű látvány fogadott. A hajam össze-vissza állt, a szemceruzám elmosódva az arcomon, a szemeim pedig vörösre vannak sírva. Összeszedtem magam. Megfésülködtem, a sminkemet pedig lemostam, majd lementem vacsorázni, mivel már este 8 óra volt. Liam a tévét bámulta. Nem szóltam neki semmit, csak bementem a konyhába. Ettem egy szendvicset, majd visszaindultam a szobámba. Már a lépcsőnél jártam (mivel a szobám az emeleten van), amikor Liam utánam jött és megállított.
-Alicia, van valami baj?
-Dehogy, az ég adta világon semmi baj nincs.-mondtam gúnyos hangon.
-Tudom, hogy valami nincs rendben. Na ki vele.
-Ma a parkban megláttam Niallt, ahogy más lányt ölelget.-törtek elő ismét a könnyeim.
Liam megölelt és próbált vigasztalni.
-Nem lehet, hogy csak egy régi ismerőse. Niall nem olyan, hogy csak úgy megcsal egy lányt.
-Nem láttad, ahogy ölelgették egymást. De én most inkább felmegyek a szobámba.
Felmentem a szobámba, leültem az ágyamra és zenét hallgattam. 9 óra körül csörgött a telefonom. Niall hívott. Amikor megláttam a nevét a képernyőm, megint rám jött a sírás. Nem vettem fel. Hívogassa a kis barátnőjét, engem meg hagyjon békén. Hirtelen abbamaradt a csengőhang. Úgy 5 perc után megint megszólalt. Megint Niall hívott. Kinyomtam a telefonom, majd ki is kapcsoltam. Hagyjon békén. Elfeküdtem az ágyamon és álomba sírtam magam.

1 megjegyzés:

  1. uu nagyon kiváncsi vagyok hogy most mi lesz !! gyorsan a kövit!!!

    VálaszTörlés