2013. július 12., péntek

6.rész A házban történt...

Sziasztok! Itt a 6. rész. Komizzatok, milyen lett!! Jó olvasást!! :))) Mrs.Horan
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Reggel felkeltem és eldöntöttem, hogy reggeli után elmegyek próbálni a közeli táncterembe, hiszen nemsokára itt a casting. Kinéztem az ablakon. Kicsit borús volt az idő. Valami laza cuccot vettem fel, amiben jól lehet táncolni:




         
Lementem a konyhába reggelizni. Liam már nem volt otthon. Tegnap mondta, hogy délelőtt próbálni fognak, délután pedig ugye megyünk az 1D házba. Elpakoltam magam után és elindultam. Hamar odaértem a próbateremhez. Bementem, letettem a táskám, majd elkezdtem bemelegíteni. Ezután bekapcsoltam a zenét és táncoltam. Gyakoroltam új lépéseket, meg a régieket is. Összeállítottam egy koreográfiát, amit táncolni fogok a castingon. Délben hazamentem. Ekkor már Liam is otthon volt.
-Szia! Megjöttem.-köszöntem neki és leraktam a táskám.
-Szia! Hol voltál?
-Táncolni. Tudod nemsokára castingra megyek.-emlékeztettem.
-Jaaa, tényleg.
-Ebédeltél már?
-Igen. Hoztam pizzát. Ott van a konyhaasztalon. Menj és egyél.
Imádom a pizzát. Gyorsan berohantam a konyhába és enni kezdtem. Amikor végeztem visszamentem Liamhez a nappaliba.
-Mikor indulunk a házhoz?
-Most mindjárt.
-Akkor elmegyek átöltözni.
Felmentem a szobámba. Az idő még mindig borús volt, ezért ezt vettem fel:
  
-Gyere, indulunk!-kiabált fel Liam.
Lementem, felvettem a zöld cipőmet. Kimentünk Liam kocsija felé. Beszálltunk, Liam beindította a kocsit és
elindultunk. Fél óra elteltével értünk oda. Kiszálltunk és bementünk. Már mindenki ott volt.
-Megjöttünk!-kiabált Liam.
Bementünk a nappaliba a fiúkhoz. Mindenkinek köszöntem, majd leültem és beszélgetni kezdtünk.
-Mit csináltál délelőtt Alicia?- kérdezte Louis.
-Táncolni voltam.
-Táncolni? -néztek rám.
-Igen. Lehet táncos leszek az X-factornál.
-Ennyire profi vagy?-érdeklődött Niall.
-Profinak nem mondanám magam, de nem vagyok rossz táncos.
-Akkor mutass egy koreográfiát.-mondta Louis.
-Itt?
-Igen. Elég nagy hely van itt.-szólalt meg Harry.
-Na jó. -mondtam. Bekapcsoltam a telefonomon egy számot és táncolni kezdtem rá. Amikor befejeztem meghajoltam, a fiúk pedig tapsolni kezdtek.
-Ezt nagyon jó volt.-mondta Harry.
-Rohadt jól táncolsz.-mondta el véleményét Zayn is.
-Tényleg nagyon jól táncolsz.-mondta Niall.
-Köszi!
Visszaültem a kanapéra. Beszélgettünk még egy kis ideig, majd a fiúk kitalálták, hogy játszunk ,,Felelsz vagy mersz"-et. Nagy nehezen, de belementem. Zayn kiszaladt egy üvegért, majd vissza. Leült és megpörgette az üveget, ami Liamnél állt meg.
-Felesz vagy mersz?-kérdezte.
-Merek.
-Jó, akkor hívd fel Pault és mondj valami hülyeséget.
Liam tárcsázta Paul számát és hülyeségeket kezdett el a telefonba beszélni. Letette és megpörgette az üveget. Az Harrynél állt meg. Ő is a merést választotta. Neki táncolnia kellet a felmosófejjel. Amikor végzett pörgetett. Az üveg nálam állt meg.
-Felelsz vagy mersz?
-Öhhhmm.................merek.-válaszoltam.
Harry Louisra nézett, majd elmosolyodott.
-Adj egy puszit Louisnak.
Felálltam és odamentem Louishoz. Közelebb hajoltam, hogy tudjak adni az arcára egy puszit, de ekkor elfordította a fejét  és az arca helyett a szájára adtam puszit. Gyorsan elhúztam a fejem, ami ráadásul totál vörös volt. Végignéztem a fiúk arckifejezéseit. Mindenki csak nézett rám és Louisra, de Niall dühös tekintetével nézte Louist. Inkább pörgettem. Még egy darabig játszottunk, majd megint beszélgettünk. Én megszomjaztam, ezért kimentem a konyhába. Kivettem egy üveg ásványvizet a hűtőből, majd leültem a konyhaasztalhoz. Pár perce rá Louis is kijött a konyhába.
-Mit csinálsz? -kérdezte.
-Iszok.-emeltem meg a kezemben lévő poharat.
-Ja.-ült le mellém.
-Mi volt ez az előbb.-tettem fel a kérdést.
-Mire gondolsz?
-Na szerinted?
-Ja arra a kis csókra?
-Az nem csók volt, csak egy puszi. Mért fordítottad el a fejed?
-Nem tudom.
-Louis!
-Csak úgy.-mondta kicsit zavartan és elfordította a fejét.
-Na jó. Komolyan nem értelek.-mondtam és visszamentem a fiúkhoz.
-Filmezünk?-kérdezte Liam.
Ekkor már Louis is visszajött, de furcsa volt. Meg se szólalt.
-Oké, de horrort nézzünk.-adott a kérdésre választ Zayn.
Harry felállt és betett valami horrort.
-Kimegyek nasiért.-jelentettem ki.
-Jövök veled.-mondta Niall.
Kimentünk a konyhába és betettem egy adag Popcornt a mikróba. Amég az elkészült, beszélgettünk Niallel.
-Figyelj..................kérdezhetek valamit?-érdeklődött Niall.
-Persze, kérdezz.
-Milyen kapcsolatban vagy Louissal?
-Ha arra a puszira célzol, az csak véletlen volt. Mi csak barátok vagyunk.
-Értem.
-Na és neked, tetszik valaki?-érdeklődtem.
-Igen. Van egy lány. De fogalmam sincs, hogy ő mit érez irántam.
Amikor ezt kimondta, teljesen elszomorodtam. Igaz tudtam, hogy úgysem lehetünk együtt, de akkor is rossz volt ezt hallani. Közben a popcorn is elkészült. Visszamentünk és leültünk. Én Niall és Zayn közé kerültem. Harry beindította a filmet. A film felénél volt egy elég ijesztő rész. Nagyon féltem. Felhúztam a térdeimet és kezeimmel átöleltem azokat. Ekkor éreztem, hogy Niall egyik kezével közelebb húzott magához.
-Ne félj. -súgta a fülembe.
Ekkor valami furcsa érést éreztem. Mintha pillangók röpködtek volna a hasamban. Lehet, hogy szerelmes lennék? De Niall mért csinálja ezt velem? Egy másik lány tetszik neki, de akkor mért ilyen kedves velem? Na mindegy. Nem szabad belezúgnom. Inkább a filmre koncentráltam. Mire vége lett már este 9 óra volt. Fél tíz körül hazamentünk Liammel. Otthon felmentem a szobámba, mondván, hogy fáradt vagyok, de egyáltalán nem voltam az. Bementem a fürdőbe. Fürödtem, hajat mostam, pizsibe öltöztem, fogat mostam és visszamentem a szobámba. Befeküdtem az ágyamba és megint csak a délutánon járt a fejem. Niall mért ilyen kedves, és mért ölelt át a film alatt, amikor mást szeret? Nem értem. A gondolataim közepette aludtam el. 

2 megjegyzés:

  1. uuuuu, imádooomm *-* várom a folytatást, ami remélem minél hamarabb következik :D

    VálaszTörlés
  2. örülök, hogy tetszik :D sietek a kövi résszel :)

    VálaszTörlés