2013. július 7., vasárnap

3.rész A 2. nap Londonban.

Sziasztok! Itt a 3.rész. Köszi a 4 feliratkozót és a komikat. :))) Nem a legjobb, meg nem is a leghosszabb.  Komizzatok, hogy milyen lett és iratkozzatok fel. Jó olvasást! :)) ~Mrs.Horan

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Délelőtt 10-kor ébredtem fel. Lementem a konyhába reggelizni, ahol az asztalon egy kis cetli volt. Liam írta:

      Jó reggelt! A fiúkkal próbálni mentünk. Délután 5 körül érek  haza. Liam xx

Gyorsan megreggeliztem, majd felmentem a szobámba. Felöltöztem, sminkeltem, fésülködtem, aztán leültem az ágyamra és gépezni kezdtem. Felléptem Twitterre, ahol egy érdekes hirdetést találtam. Az X-factor egy castingot hirdetett táncosoknak. 10 új táncost keresnek. Mindig is szerettem táncolni, úgyhogy ez nagy lehetőség számomra. Eldöntöttem, hogy jelentkezek. Rákattintottam a linkre és regisztráltam magam. Ezután megnéztem a e-mail-jeimet. Elküldték a  casting időpontját. 8 nap múlva lesz. Addig még rengeteget kell próbálnom. Délbe kikapcsoltam a gépet. Úgy döntöttem elmegyek a közeli Nando's-ba. Elindultam és negyed óra múlva már ott is voltam. Bementem, odamentem a pulthoz, leadtam a rendelésem, fizettem, majd leültem egy asztalhoz és vártam az ebédemet. Amég vártam, bejött egy fiú napszemüveggel és kapucnival a fején. Nagyon ismerősnek tűnt, de nem ismertem fel. Ő is leadta a rendelését. Körbenézett. Amikor észrevett elmosolyodott és elindult felém. Nem tudtam, mit csináljak. Odaért hozzám és leült velem szembe.
-Szia!-köszönt kedvesen.
-Szia! Ismerjük egymást?
-Igen én vagyok az, Niall.-vette le napszemüvegét.
-Jaaa....Hát te? Nem próbáltok?-kérdeztem.
-De, igen, csak éhes lettem és eljöttem valami kajáért.
-Én is az ebédemre várok.
Közben meghozták az ebédünket, amit hamar el is fogyasztottunk.
-Jó volt a tegnap este. Megismételhetnénk valamikor a kakaózást. Persze csak ha lenne kedved hozzá?
-Lenne kedvem hozzá.
-Akkor meg tudod adni a számod?
-Persze.-elővettem egy tollat és ráírtam a számom Niall kezére.
-Ne haragudj, de nekem most vissza kell mennem próbára.
-Persze, menj csak.
-Majd hívlak. Szia!
-Oké! Szia!
Niall felvette a napszemüvegét és a kijárat felé indult. Az ajtóban még egyszer megállt és visszanézet, majd elment. Én is haza indultam. Fél 2 volt, mikor hazaértem. Leültem a kanapéra, bekapcsoltam a tévét és filmet néztem. Mire vége lett elaludtam. Nagy csörömpölésre keltem fel. A konyhából jött. Kimentem megnézni mi történt. Liam állt ott egy kötényben és éppen főzni próbált.
-Te mit csinálsz itt?-nevettem
-Felébresztettelek?- nézett rám.
-Igen, de nem baj, úgy is korán van még az alváshoz. Még csak 6 óra. De te mit csinálsz?
- Spagettit.
-Az finom. Kell segítség?
-Ha már így megkérdezted.
Beálltam segíteni Liamnek a vacsorával. Nemsokára kész is lett, mi pedig leültünk vacsizni. Evés után beszélgettünk Liammel.
-Képzel, 8 nap múlva megyek egy castingra.
-Milyen castingra?-nézett rám kérdőn Liam.
-Az X-factor táncosokat keres.
-Ja, akkor szurkolok, hogy sikerüljön.
-Köszi.
-Mi meg úgy döntöttünk a fiúkkal, hogy veszünk egy közös lakást, ahol napközbe leszünk. Ez lesz az 1D ház.
-Értem. És én is átmehetek majd néha az 1D házba?
 -Akár minden nap.
-Mikor veszitek meg a házat?
-Holnap már megyünk házakat nézni.
-Értem.
Nagy csönd lett. Ekkor csörgött a telefonom..........

2 megjegyzés: