2013. július 8., hétfő

4.rész 1D ház

Sziasztok! Itt az új rész. Komizzatok, hogy milyen lett. Ha tetszik iratkozzatok fel. Nemsokára kövi rész. Jó olvasást! :)) Mrs.Horan

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ránéztem a kijelzőre, egy számot írt ki. Felvettem.
-Igen?
-Szia! Niall vagyok.
-Szia Niall.
-Holnap megyünk házat nézni  a fiúkkal. Nincs kedved eljönni?
-Hát, ha nem zavarok.
-Dehogy zavarsz. Én külön kocsival megyek. Ha szeretnél jöhetsz velem, ha nem akkor a fiúkkal mész.
-Akkor én megyek veled.
-Szuper! Akkor reggel átmegyek érted. A többiek úgy is Louis-nál találkoznak.
-Oké. Akkor várlak. Aludj jól!
-Te is! Szia!
-Szia!
Letettem a telefont és Liam-re néztem:
-A holnapi napot sem úszod meg nélkülem.
-Ezt, hogy érted?
-Megyek veletek házat nézni.
-És kivel jössz?
-Niall-el. De én most felmegyek a szobámba.
Felfutottam a szobámba, majd ráugrottam az ágyra. Csak feküdtem és gondolkoztam. Lehet, hogy lehet közöttünk valami Niallel? Vagy csak egyszerűen ilyen kedves velem?  De mi van, ha tetszem neki. A nagy álmodozás közepette elaludtam.

 Reggel hamar fennt voltam. Elvégeztem szokásos reggeli teendőimet, azután beálltam a szekrényem elé. Nagyon meleg volt, ezért ezt vettem fel:


 
Éppen, hogy felöltöztem, csöngettek. Lerohantam az ajtóhoz és kinyitottam. Niall állt ott előttem.
-Öhhmm...........Szia!
 -Szia!
-Gyönyörű vagy.
-Köszi!-pirultam el. Kínos csönd támadt.
-Gyere be. -törtem meg a csendet.-Egy perc, csak felszaladok a táskámért.
-Jó, itt megvárlak.
Gyorsan felszaladtam a táskámért, majd vissza Niall-höz.

 Niall szemszöge:

Becsöngettem Aliciaékhoz. Pár másodperc múlva már nyílt is az ajtó. Amikor megláttam Aliciát meg se tudtam szólalni. Gyönyörű volt, ahogy ott állt előttem.
-Öhhmm...........Szia!-nyögtem ki nagynehezen.
-Szia!
-Gyönyörű vagy.-csúszott ki a számon.
-Köszi!-pirult el.
Csönd kerekedett, amit Alicia tört meg.
-Gyere be. Egy perc, csak felszaladok a táskámért.
-Jó, itt megvárlak.
Felszaladt a táskájáért, majd visszajött.
-Indulhatunk?-kérdeztem.
-Igen.
Alicia bezárta az ajtót, beszálltunk a kocsimba és indultunk is.

Alicia szemszöge:

Elindultunk. Útközben beszélgettünk. Nemsokára odaértünk egy gyönyörű házhoz.
 


 Niall kiszállt, megkerülte a kocsit és kinyitotta nekem az ajtót. Én is kiszálltam. A többiek már ott voltak. Odamentünk hozzájuk.
-Sziasztok! -köszöntünk egyszerre Niallel.
-Sziasztok!-köszöntek vissza.
-Ez a ház nagyon jól néz ki.-mondtam a házat bámulva.
-Örülök, hogy tetszik, mert ez lesz az 1D ház.-mondta Louis.
-Ennek örömére este tartsunk egy bulit.-ajánlotta fel Harry.
-Remek ötlet.-kiabáltam.
-Hogy tudjak rátok figyelni nálunk lesz a buli.-mondta Liam.
-Party time.-orditozott Niall.
-Akkor irány hozzánk.-kiabált már Liam is.
Beszálltunk a kocsiba és elindultunk hozzánk. Elkezdtük megcsinálni a party előkészületeit. Liam, Louis és én díszítettünk. Niall hozott italokat és kaját. Zayn csinálta a zenét, Harry pedig hívta a vendégeket.
Este 9-re elkészültünk mindennel, majd 10-kor beindult a buli.......

2 megjegyzés: