2013. július 14., vasárnap

8.rész Randi Niallel

Sziasztok! Itt a 8.rész!! Remélem tetszeni fog. Komizzatok és iratkozzatok fel. Jó olvasást!! :))) Mrs.Horan
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Másnap arra ébredtem, hogy csörög a telefonom.  Nem néztem meg ki hív, csak felvettem.
-Igen?-szóltam bele ásítva.
-Szia Alicia! Niall vagyok. Felébresztettelek?
-Szia. Igen, de neked talán megbocsájtok ezért.
-Kedves vagy.-nevetett. -Arra gondoltam, hogy ma este lehetne az a randit, ha benne vagy?
-Remek ötlet. Hova megyünk és mikor?
-Este 7-re átmegyek érted. Az, hogy hova megyünk az pedig meglepetés.
-De ha nem mondod meg, hova megyünk, nem tudom mit vegyek fel.
-Valami csinos rucit.
-Ezzel most sokat segítettél.
-Nekem most vissza kell mennem próbálni. Este találkozunk.
-Oké. Várlak. Szia!
-Szia!
Letettem a telefont, majd ránéztem az órára. Már fél 12 volt. Kipattantam az ágyból. Lementem a konyhába enni valamit. Azután elpakoltam egy kicsit a konyhába, meg a nappaliba. 2-kor Liam hazaért.
-Szia!-köszönt.
-Szia! Képzel randim lesz Niallel.-ugráltam örömömben Liam mellet, mint valami idióta.
-Jaj, de jó.-kiabált Liam magas hangon és ő is ugrálni kezdett, hogy utánozzon.
Szúrós tekintettel néztem rá, majd visszamentem a nappaliba. Leültem a a kanapéra és tévéztem. Liam addig a konyhában evett, majd bejött és beszélgetni kezdtünk. Csak beszéltünk és beszéltünk. Rápillantottam az órára és már 5 óra volt.
-Jézusom. Mennem kell készülődni.-rohantam fel a szobámba.
Elmentem gyorsan letusolni. Azután felöltöztem, sminkeltem és a hajamat is megcsináltam valahogy.

    
  

Épp, hogy elkészültem csöngettek. Lementem és kinyitottam az ajtót. Niall állt előttem egy csokor vörös rózsával a kezében. Rajta öltöny volt.
-Szia!-köszöntem neki.
-Szia! Nagyon jól nézel ki.-mondta és köszönésként adott 2 puszit.
-Köszi! Te is jól nézel ki. Jól áll az öltöny.
-Köszi! Indulhatunk?-kérdezte.
-Igen.
Kiabáltam Liamnek, hogy elmentem és Niall kocsija felé vettük az irányt. Niall kinyitotta nekem az ajtót. Beszálltam, Niall becsukta az ajtót, megkerülte az autót és ő is beszállt. Elindultunk az első randinkra.  Kevés autózás után Niall leparkolt. Kiszálltunk. Ő odajött mellém. Egy kendő volt a kezében.
-Most egy kicsit be kötöm a szemed.-kötötte a szemem elé a kendőt.-Látsz?
-Nem.
Niall megfogta a kezem és  irányított, merre kell mennem. Hirtelen elengedte a kezem és kikötötte a kendőt. Amikor megláttam hol vagyok nem akartam hinni a szememnek. Egy gyönyörű parkban voltunk, ami rengeteg gyertyával volt kivilágítva. A park közepén volt egy asztal 2 személyre megterítve és mellette állt egy pincér.
-Úristen Niall! Ez gyönyörű!-néztem gyönyörű kék szemeibe.
-Örülök, hogy tetszik.-húzta mosolyra száját.
-Gyere, üljünk le. -fogta meg a kezem, majd odamentünk az asztalhoz és helyet foglaltunk.-Éhes vagy?-kérdezte.
-Igen, nagyon.-adtam választ kérdésére.
Niall szólt a pincérnek, aki kihozta a vacsorát. Éhesek voltunk, úgyhogy hamar el is fogyasztottuk. Ez után volt desszert is, amit szintén hamar megettünk.
-Van kedved táncolni?-kérdezte Niall.
-Persze, hogy van.
Niall felállt, bekapcsolt a telefonján egy lassú számot, majd odajött hozzám és nyújtotta a kezét. Megfogtam a kezét és felálltam. Elég közel táncoltunk egymáshoz. Végig egymás szemébe néztünk, majd közelebb hajolt és megtörtén az amire már annyira vártam. Niall megcsókolt. Életem legszebb pillanatai. Pár perc múlva elváltunk egymástól. Valahogy nem tudtam nem mosolyogni, de ahogy láttam Niall se tudott nagyon mást csinálni. Csak táncoltunk tovább, majd leültünk egy padra. Csak ültünk egymás mellett szótlanul. Este 11 körül nagyon hideg lett. Niallel haza indultunk. Először Niall hazavitt engem. Kiszálltunk a kocsiból, de a ház ajtaja előtt megálltunk.
-Köszönöm ezt az estét. Nagyon jól éreztem magam.-mondtam Niallnek.
-Én is jól éreztem magam, de csak azért, mert veled lehettem.
Niallel egy csók keretében elköszöntünk egymástól. Én pedig bementem a lakásba. Niall is elment. Liam már aludt. Felmentem a szobámba. Átöltöztem pizsibe, fogat mostam és aludni mentem, ami kisebb-nagyobb sikerrel, de sikerült.

3 megjegyzés:

  1. Szia!:)))
    Ez a rész is nagyon jó lett!!:)))
    Kövit!!gyorsan!!:))) *-* <3

    VálaszTörlés
  2. Szia!:)))
    Ez a rész is nagyon jó lett!!:)))
    Kövit!!gyorsan!!:))) *-* <3

    VálaszTörlés
  3. Szia!!:)) örülök, hogy tetszik:D sietek a kövivel :)))

    VálaszTörlés