2013. július 19., péntek

11.rész Találkozás egy régi baráttal

Sziasztok! Itt a kövi rész! Remélem tetszeni fog. :)) Szavazzatok, hogy milyen az oldal. Komizzatok és iratkozzatok fel! :)) Jó olvasást! :))) Mrs.Horan
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Reggel 8-kor ébredtem fel. Kint rossz idő volt. Még az eső is esett. Az idő pont olyan volt, mint a hangulatom. Pocsék. Ráadásul holnap casting és a koreográfiát még mindig nem tudom hibátlanul eltáncolni. Be fogok égni. Ma rengeteget kell próbálnom. Kikeltem az ágyból, elmentem lezuhanyozni, majd fésülködtem, sminkeltem és felöltöztem. Mivel rossz volt az idő és a kedvem is, ezt vettem fel:
    

Mielőtt elindultam próbálni felhívtam Niallt. Kicsörgött, majd bele is szólt:
-Tessék?
-Szia! Alicia vagyok! Beszélhetnénk valamikor?
-Nekünk nincs miről beszélnünk. Na szia!-mondta és kinyomta a telefont.
A sírás határán voltam, de erős vagyok, nem fogok sírni. Megfogtam egy esernyőt és elindultam próbálni. Egész délelőtt próbáltam, de valamit mindig elrontottam. Egyszerűen nem megy. Béna vagyok, nem is kellene elmennem arra a castingra. Úgy is csak beégetném magam mindenki előtt. Párszor elpróbáltam, de még mindig nem ment. Inkább hazamentem. Liam már otthon volt. Éppen ebédelt. Bementem a konyhába:
-Szia!-köszöntem.
 -Szia! Hogy vagy?-kérdezte aggódóan.
-Őszintén. Rosszul. Nagyon rosszul. Mindent elrontok. Elüldözöm magam mellől, azt akit szeretek és még a koreográfiát se tudom megcsinálni. Kész csőd vagyok!-ültem le a székre.
-Dehogy vagy az. Niall szeret téged. És a tánc is sikerülni fog.
-Ezt most csak azért mondod, hogy megvígasztalj.
-Nem azért. Én tudom, hogy minden rendben lesz.
-Hát jó.
Én is ebédeltem, majd felmentem a szobámba. Szükségem volt egy barátra, ezért áthívtam Louist, aki hamar meg is érkezett. Lementem neki ajtót nyitni, majd felmentünk a szobámba és beszélgettünk.
-Holnap nincs kedved elkísérni a castingra?
-De, szívesen elmegyek. Mikor kezdődik?
-4-kor. Igaz csak azt fogod látni, ahogy teljesen beégetem magam mindenki szeme láttára.
-Nem, mert profi táncos vagy. Te leszel az x-factor új táncosa. Nekem elhiheted.
Erre a mondatára elmosolyodtam.
-Na jó, neked elhiszem.
-Akkor jó.-nevetett.
-De mi lesz Niallel? Ő utál engem.
-Már megint csak Niall. Mindig ezzel jössz. Niall így, Niall úgy. Elegem van. Jobb ha inkább hazamegyek.-mondta egyszerre szomorúan és idegesen, majd lement a bejárati ajtóhoz.
-Louis, most mi a bajod?- mentem utána.
-Az, hogy mindig csak Niall a téma. Én elmentem. Szia!-viharzott ki az ajtón.
Nem értettem ezt az egészet. Már csak ez hiányzott. Louist is elüldöztem magam mellől. Felszaladtam a szobámba és előtörtek könnyeim. Leültem az ágyamra és sírtam. Mért ment minden tönkre? Nemrég még minden olyan szép volt. Nemsokára összeszedtem magam. 4 óra körül visszamentem a próbaterembe. Rengeteget gyakoroltam. Este 10-kor indultam haza. Sétáltam a járdán, amikor véletlenül nekimentem valakinek.
-Jaj, ne haragudj, csak nem figyeltem oda.
-Semmi baj. -válaszolt. Nagyon ismerős volt a hangja. Felnéztem és egy ismerős arcot véltem felfedezni.
-Justin?
-Alicia?
-De örülök, hogy látlak. Hiányoztál.
-Te is nekem.
Megöleltük egymást. Justin a legjobb barátom. Amióta Wolverhamptonból ideköltöztem Londonba, azóta nem láttam. Ő az a személy, akiben mindig megbízhattam és sosem hagyott cserben.
-Te hogy-hogy itt?-kérdeztem.
-Ideköltöztem Londonba.
-Komolyan?
-Igen.
-De jó. Merre laksz?
Elmondta a címét. Az csak egy utcával van arrébb a mi házunktól.
-Nincs kedved átjönni hozzánk?
-De csak ha nem zavarok.
-Te, sose zavarsz.
Elindultunk, majd negyed óra sétálás után megérkeztünk.
-Itt lakunk, mi.
-Azta! Gyönyörű a házatok van.
-Köszi!
Bementünk, levettük a cipőnket és a nappali felé vettük az irányt, ahol Liam volt.
-Liam, nézd kit hoztam.
Liam felnézett és mosolyra húzta száját.
-Justin? Te itt?-jött oda és kezet fogtak. 
-Igen. Ideköltöztem Londonba.
-De jó. Akkor, majd megint nagy bulik lesznek, mint régen. Ja, de gyere ülj le.
Leültünk és rengeteget beszélgettünk. Átbeszéltük a régi emlékeket. Liam 11-kor elment aludni, mert másnap korán kel a próba miatt.
-Na és veled mi újság mostanában?-kérdezte.
-Hát sok minden történt velem.
-Na mesélj.
Elmeséltem neki mindent. A parkban történteket. A randit. A veszekedésünket, a csókot és a castingot is. Próbált tanácsokat adni. Megbeszéltük, hogy ő is elkísér a castingra. Éjfél körül hazament én pedig elvégeztem teendőimet és aludni mentem.

2 megjegyzés: