2013. július 5., péntek

1.rész Költözés Londonba

Sziasztok! Meghoztam az első részt! Ez az első blogom, úgyhogy lehet, hogy nem lesz olyan jó, de próbálkozok. :D Olvassátok sokan és iratkozzatok fel. :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------



 Elkezdődött a nyár én pedig itt állok a Londoni reptéren és várom, hogy jöjjön értem a bátyjám Liam. Igen az a Liam. Liam Payne. Az én nevem Alicia Payne .  17 éves vagyok és ideköltözöm Liamhez Londonba. A szüleim nem nagyon örültek ennek, de aztán megbékéltek a döntésemmel. Nagyon szeretem a bátyjámat. Rég láttam már. Örülök, hogy ideköltözhetek hozzá. Ezeken gondolkoztam, amikor meghallottam Liam hangját.
-Alicia.
Felnéztem és rögtön odaszaladtam hozzá. Megöleltem, amilyen szorosan csak tudtam.
-Tudom, hogy hiányoztam, de ha lehet ne folyts meg.
-Ja, ne haragudj.-engedtem el szoros ölelésemből.
-Semmi baj. Hiányoztál húgi.
-Te is nekem.
-Na, indulhatunk?
-Persze.
Felszedtük a bőröndjeimet és elindultunk Liam kocsijához. Bepakoltuk a csomagokat, beszálltunk a kocsiba és indultunk a már közös otthonunk felé. Hazafelé rengeteget beszélgettünk. Egyszercsak megálltunk egy hatalmas ház előtt. Szó szerint leesett az állam, amikor  megláttam.





 

-Látom tetszik az új otthonod.-nevetett.
-Liam, ez gyönyörű.-bámultam a hatalmas épületet.
Liam addig kivette a bőröndöket a csomagtartóból, majd rám nézett.
-Még ma be is megyünk, vagy nézegeted még egy órát? -gúnyolódott.
-De vicces valaki.- vágtam vissza.
Bementünk és Liam rögtön körbevezetett és megmutatta a szobámat. A szobám csak annyira gyönyörű volt, mint a ház többi része.
  

-Ja, majdnem elfelejtettem. Itt vannak a kulcsaid.-adta a kezembe Liam a kulcsokat.
-Most hagylak pakolni. -mondta és kiment az ajtón.
Amikor végeztem a pakolással lementem a nappaliba, ahol a bátyjám éppen tévézett. Leültem mellé és az este többi részében beszélgettünk. Elterveztük, hogy holnap  bemegyünk és körbenézünk a városban, majd éjfél tájban felmentem a szobámba, elvégeztem a szokásos teendőimet (fürdés, fogmosás stb.), azután
befeküdtem az ágyamba és már aludtam is.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bocsi, kicsit rövid lett, meg nem is a legtökéletesebb. Légyszi komizzatok, hogy milyen lett. :)

Képek forrása: http://mindenesbobe.blogspot.hu/

~Mrs.Horan


8 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik! Hamar kövit!! :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik :) Sietek a kövi résszel. :)

      Törlés
  2. nekem is tetszik!!:)) Nagyon várom a következő részt!;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik :) tényleg sietek a kövi résszel:))

      Törlés
  3. örülök, hogy tetszik :) tényleg sietek a kövi résszel:))

    VálaszTörlés
  4. Tetszik!! Várom a folytatást!! :D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik,már most.Ha van kedved nézd meg a blogom,még nagyon kezdő vagyok:http://foreveryoungon.blogspot.hu/

    VálaszTörlés