2013. július 11., csütörtök

5.rész Esti buli

Sziasztok! Köszi a 388 oldalmegjelenítést, a kommenteket és feliratkozókat.!! :))) Meghoztam a kövi részt. Sok komit!!! Ha tetszik iratkozzatok fel. :) Mrs.Horan

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Este 9-re elkészültünk mindennel, majd 10-kor beindult a buli. Gyorsan felszaladtam a szobámba átöltözni, hogy valami csinibb ruhát felvegyek. Emellett döntöttem:


Mire leértem, már tele volt a földszint emberekkel. Bementem a konyhába, hogy igyak valamit. A konyhában összetalálkoztam Harryvel és Louissal. Louis nekem háttal állt.                                                                     
-Azt a büdös.....-köpte ki Harry az italát.                                                                                                  
-Mi van?-fordult meg Louis és már ő is észrevett.-Aztaa.                                                                          
Furcsán néztem rájuk. Nem értettem mi bajuk van. A hátam mögé néztem, de ott nem volt senki.              
-Mi az? Van valami az arcomon? Vagy?-kérdeztem tőlük.                                                                        
-Ja, nem. Csak rohadt jól nézel ki.-mondta Louis.                                                                                     
-Köszi!-pirultam el egy kicsit.                                                                                                                    
-Tényleg nagyon jól nézel ki. -adta véleményét Harry is.                                                                             
-Köszi!-válaszoltam neki is vörös fejjel.                                                                                                      
-Iszol velünk?-tette fel a kérdést Harry.                                                                                                       
 -Persze. Mit isztok?                                                                                                                                   
-Igazi házi szilva pálinka. Jöhet?-kacsintott Louis.                                                                                       
-Jöhet.                                                                                                                                                      
Louis kitöltötte 3 pohárba a pálinkát. Megfogtuk a poharakat, majd egyszerre lehúztuk. Ezt még   megismételtük 4-szer. Éreztem, hogy elég rendesen fejembe szállt az ital. Egyre jobb kedvem lett. Bementem a táncparkettre  és táncolni kezdtem. Hirtelen két kezet éreztem a csípőmön. Megfordultam és Niallel       találtam szembe magam. Hát nem ő volt a legjózanabb az is biztos.
-Szia! Nem baj, ha idejövök táncolni, veled?-kérdezte
-Nem. Nem baj.
Táncoltunk, majd Niall megragadta a csuklómat.
-Gyere velem.-húzott a kezemnél fogva.
Engedelmeskedtem neki és mentem vele. Felmentünk az emeletre, ahol nem volt senki és megálltunk.
-Alicia el kell mondjak neked valamit.
-Mit?-vártam kíváncsian mit fog mondani.
-Szóval, amióta először találkoztunk, nem tudok nem rád gondolni. Mindig te jársz a fejembe.-itt szünetet hagyott- Alicia én szeretlek.
Niall közelebb hajolt, szánk pár milliméterre volt egymástól, de ekkor valaki feljött a lépcsőn. Gyorsan eltávolodtunk egymástól.
-Mit csináltok ti itt?-hallottuk meg Liam hangját.
-Öhhm......semmit.-mondtam, majd a pia hatására elnevettem magam.
-Persze, semmit. És ezt a semmit pont kettesben csináljátok? És részegen?-nézett ránk furcsán Liam.
-Tényleg nem csináltunk semmit!-nevetett Niall is.
-Na jó, ezt még holnap elintézzük, de most számodra vége a bulinak Alicia.
-Deee Liam.-hisztiztem.
-Nem érdekel a hisztizésed. Vége a bulinak. Gyerünk, menj aludni.
Liam bevitt a szobámba, majd bezárta az ajtót. Nem tudtam kimenni, úgyhogy kénytelen voltam elaludni, ami hamar meg is történt az alkohol hatására.

*
Másnap reggel szörnyű fejfájással ébredtem. Lementem a nappaliba, ahol Liam már nekiállt pakolni.
-Jó reggelt! Van nálad fájdalomcsillapító?-kérdeztem a fejemet fogva.
-Jó reggelt! Csak nem fáj a feje a kisasszonynak? Talán nem kellett volna annyit inni?-vont kérdőre Liam.
-Jól van na. Inkább agyj gyógyszert!-utasítottam
Liam kiment a konyhába, majd visszajött a kezében egy pohár vízzel és egy fájdalomcsillapítóval.
-Tessék!-adta a kezembe.
-Köszi!-vettem be a kapszulát.-Felmentem a szobámba pihenni.
-Holnap átmegyünk az 1D házunkba, ha van kedved jöhetsz, de csak ha nem leszel megint hulla részeg.
-Oké.
Felmentem a szobámba. A tegnap estéről nem emlékszem szinte semmire. Leültem az ágyamra és gépeztem. Felmentem twitterre. Niall bekövetett, én pedig visszakövettem. Amikor elmúlt a fejfájás, lementem Liamnek segíteni a pakolásban. Este 6-ra végeztünk, majd leültünk filmet nézni. Este 10-kor felmentem a szobámba, elvégeztem esti teendőimet (fürdés, fogmosás stb.) és aludni mentem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése