2013. augusztus 30., péntek

17.rész Új barátnő a láthatáron

Sziasztok!! Köszönöm szépen a kommenteket. Meghoztam az új részt!:)) Sok-sok komit és feliratkozót. Jó olvasást!! :))
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Előtört belőlem a sírás és ekkor tudatosult bennem, hogy mit is tettem. Fél óra után nagy nehezen abba tudtam hagyni a bőgést, felvettem a pizsamámat és aludni próbáltam. Reggel korán fent voltam. Egész éjszaka nem tudtam elaludni. Bűntudatom volt. Folyamatosan csak a tegnap történtek jártak az eszemben. Felkeltem, beálltam a szekrényem elé és keresgélni kezdtem, mit vegyek fel. Hangulatomhoz illően egy fekete melegítőt vettem fel, majd lementem reggelizni. Liam éppen kakaót készített magának, amikor leértem a konyhába.
-Jó reggelt! Hogy aludtál?-kérdezte.
-Remekül.-mondtam gúnyos hangon.
-Valami baj van?
-Nincs.
-Biztos?
-Igen, csak hagyj már békén.-üvöltöttem le a fejét.
-Jól van. Csak érdeklődtem.-emelte fel kezeit Liam védekezésképp.Nem szóltam semmit, hanem felrohantam a szobámba. Hosszú gondolkozás után eldöntöttem, hogy el kell mondanom Niallnek. Meg kell tudnia az igazat. Kezembe vettem a telefonom és felhívtam. Kicsörgött és nemsokára fel is vette.
-Szia Alicia!
-Szia! Át tudnál jönni ma délután?
-Ma megyünk a fiúkkal az 1D házba, gyere át te is.
-Rendben, akkor ott találkozunk. Szia.-nyomtam ki a telefont. Igen így lesz jó, ma délután elmondom neki. Délelőtt csak romantikus filmeket néztem és szinte az összeset végig bőgtem, majd rendbe szedtem magam és elindultam a házhoz. Háromnegyed óra gyaloglás után oda is értem. Beléptem a lakásba. Ahogy a nappaliba értem, köszöntem mindenkinek. Niall odajött hozzám és meg akart csókolni, de én elfordítottam a fejem és így csak egy puszi lett belőle.
-Niall beszélhetnénk?
-Persze.
Ekkor Harry jött be a nappaliba, de nem egyedül volt. Egy lánnyal sétált be kéz a kézben.
-Sziasztok!-köszönt Harry. -Szeretném bemutatni a barátnőmet Dorothyt.
-Sziasztok!-integetett a lány. Kicsit zavarban volt. Mindenki odament hozzá és bemutatkozott, én is ezt tettem.
-Szia én Alicia Payne vagyok, Liam húga. -fogtunk kezet.
-Örülök, hogy megismerhetlek.-mondta.
-Én is örülök. Na, de mesélj, hol találkoztatok? Hogy jöttetek össze? Mindenre kíváncsi vagyok. Várj menjünk ki a konyhába, csinálunk forrócsokit.
-Rendben.-válaszolt.
-Styles elrabolom a barátnődet.-néztem Harryre.
-Nem adom.-ölelte magához Dorothyt.
-Estére visszakapod.
-Rendben, viheted.-engedte el barátnőjét a göndör és leült a fiúkhoz beszélgetni. Én pedig Dorothyval a konyhába mentem. Ő leült én pedig csinálta a forrócsokit. Amikor elkészült odatettem egy bögrét elé és magam elé is, majd én is leültem.
-Na mesélj. Mindent tudni akarok.
-Hol is kezdjem?
-Az elején.
-Hát 3 hete találkoztunk először, egy üzletben. Beszélgetni kezdtünk, majd elkérte a számomat. Másnap felhívott és elhívott vacsorázni. Ott megvolt az első csók, majd randiztunk még néhányszor és megkérte, hogy legyek a barátnője.
Ezek után még rengeteget beszélgettünk és nagyon jóba lettünk. Lehet, hogy ez egy új barátság kezdete. Este 7-kor Harry lépett be a konyhába.
-Kérem a barátnőmet.
-Nem adom, menj vissza a többiekhez.
-De kérem vissza.-ment oda Dorothyhoz és felé nyújtotta a kezét. A lány megfogta Harry kezét és felállt, majd megölelte a göndörkét.
-Gonosz Göndör.-néztem rá mérgesen.
-Jó név, de mi most megyünk Alica.
-Alica? Jobbat nem tudtál kitalálni?-néztem rá.
-Jobbat nem tudtál kitalálni?-utánozta a hangomat Hazz és kimentek a konyhából Dorothyval. Én is visszamentem a nappaliba a többiekhez.

*
 9 órakor már csak Liam, Niall, Louis és én voltunk ott. Kimentem a konyhába egy pohár vízért. Hirtelen két kezet éreztem a derekamon. 
-Miről akartál beszélni?-kérdezte kissé rekedtes hangon Niall. Elmondom neki a csókot. Gyerünk Alicia, el kell mondanod.
-Szóval.................én és..................izé.............Louis.-hajtottam le a fejem.
-Mi van veled és Louissal?-nézett rám komolyan, de ekkor belépett Louis is.
-Ma délután Alicia és én.......................

4 megjegyzés:

  1. Persze hagyd csakk abba a legizgibb résznél...:DD siess a kövivel mert szétizgulom magam ;)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett és szimpi nekem ez a Dorothy. XDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik. Vajon miért szimpi?? :P :DD

      Törlés