2013. augusztus 14., szerda

15.rész Jó nap egy rossz kezdettel

Sziasztok! Új rész!! Komizzatok és iratkozzatok fel!! Remélem tetszeni fog. Jó olvasást!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kinyitottam a szemeimet és rögtön eszembe jutott a tegnap este. Mosolyra húztam a szám. Kikeltem az ágybólés a fürdőbe mentem. Ledobtam ruháimat, a hajamat felkötöttem egy kontyba és beálltam a zuhany alá. Éreztem, ahogy a vízcseppek végig folynak testemen. Szerettem zuhanyozni, mert ilyenkor teljesen megnyugodtam és gondolkodni is tudtam. Negyed óra után, kiléptem a zuhanyzófülkéből. Magam köré tekertem egy törölközőt, majd visszamentem a szobámba és beálltam a szekrényem elé. Fél óra után kiválasztottam, mit veszek fel, majd felöltöztem. Mivel kint hűvös volt és az ég is be volt borulva, ezért ezt vettem fel:

 

Visszamentem a fürdőbe, kifésültem a hajam és kiengedve hagytam, majd sminkeltem is egy kicsit. Csak szempillaspirált és szájfényt tettem fel. Lementem a nappaliba, de Liamet nem találtam. Biztos próbája van, vagy vásárolni ment. Na mindegy. A konyha felé vettem az irányt, ahol készítettem magamnak egy szendvicset és egy bögre kakaót. Leültem az asztalhoz és elfogyasztottam. Ekkor a telefonom rezegni kezdett, jelezvén, hogy sms-t kaptam. Megnyitottam az üzenetet.

                                  Beszélnünk kell!! Átmegyek. Niall xx

Egy kicsit furcsa volt. Még csak egy szia-t se írt. Remélem, nincs valami baj. Nem sokat gondolkodtam ezen, végül is nem sokára úgy is megtudom miről van szó. És találkozhatok Niallel. Elpakoltam a konyhában, majd kopogást hallottam. Kimentem az előszobába és kinyitottam az ajtót. Niall állt előttem. Ahogy megláttam egyből mosolyra húztam a szám.
-Szia!-öleltem meg, de furcsa módon nem ölelt vissza.-Valami baj van?-néztem rá kérdőn.
-Beszélhetnénk?-kérdezte mogorván.
-Gyere be.-mentünk be a nappaliba.
-Valami baj van, megijesztesz.-néztem rá kicsit félve.
-Én szeretném, ha szakítanánk. Nem gondoltam komolyan ezt az egészet.
-Hogy mi?
-Jól hallottad, találtam egy nálad sokkal jobb lányt, aki nem ilyen csúnya, mint te.
-Szóval csak kihasználtál? Neked ez az egész nem jelentett semmit?-könnyeim utat törtek maguknak.
-Nem, számomra semmit nem jelentett, úgyhogy kész vége ennyi volt. Na csá!-nevetett, majd kisétált az ajtón.
-Niall, kérlek, ne hagyj itt. Ne tedd ezt velem, kérlek. Én szeretlek.-lábaim nem bírták megtartani testem, összerogytak alattam. A földre zuhantam és sírtam. Ekkor éreztem, hogy valaki  megrázza a kezem, majd meghallottam a bátyjám hangját.

Liam szemszöge:

6-kor a telefonom csörgésére keltem. Megszólalt az ébresztő. Ma próbálunk a fiúkkal. Gyorsan elmentem lezuhanyozni, majd felöltöztem. Jó idő volt, ezért egy térdig érő gatyát és egy pólót vettem fel. A gyomrom korogni kezdett, így tudtomra adva, hogy éhes vagyok. Kimentem a folyosóra, hogy lemenjek a konyhába, de Alicia szobájához érve megálltam. Alicia kiabált. Benyitottam és láttam, hogy alszik és álmában kiabál.
-Niall, kérlek, ne hagyj itt. Ne tedd ezt velem, kérlek. Én szeretlek.-üvöltötte.
-Alicia, kelj fel!-mondtam kicsit hangosabban, de semmi.
Odaültem az ágya szélére.
-Alicia, kelj fel, Alicia.-ráztam meg a kezét.
Ekkor megnyugodott, majd kinyitotta a szemét.
-Alicia, jól vagy? Nyugodj meg csak egy rossz álom volt.-öleltem meg.
Visszaölelt, majd rám nézett. Szemei kicsit könnyesek voltak.
-Rendben. Bocsi, ha megijesztettelek. -mosolygott.
-Semmi gond! De én most megyek, mert próbám lesz. Szia!-nyomtam egy puszit a homlokára.
-Rendben! Szia!
Kimentem a szobából és lementem reggelizni, majd elindultam próbára.

*
Beértem a próbaterembe. A fiúk egy körben ültek és nagy röhögés folyt. Végignéztem rajtuk, mindenki nevetett valamin, majd beszélgettek tovább.
-Helló fiúk! Megjöttem. Miről beszéltek?
-Szia!-köszöntek szinte egyszerre.
-Képzeld a mi kis írünk elhagyta a szinglik körét. -nevetett Louis.  
-Együtt vagytok Aliciaval?-kérdeztem izgatottan.
-Igen!-válaszolt a szöszi kicsit elpirulva.
-Gratulálok! De, ha megbántod a húgomat, akkor jobb ha menekülsz.-néztem rá komolyan.
-Nyugi nem fogom. Én mindennél jobban szeretem őt és nagyon fontos nekem. Nem tudnám megbántani.
-Akkor jó. Ma úgy is valami rosszat álmodott. Én ébresztettem fel. Kiabálást hallottam a szobájából. Benyitottam és láttam, hogy aludt, ezért gyorsan felébresztettem. Szörnyű volt.
-Remélem most már jól van.-mondta Niall aggódva.-Ha vége a próbának átmegyek hozzá.
Elkezdődött a próba.

Alicia szemszöge:

Liam elment próbára. Nem mertem visszagondolni az álmomra. Szörnyű volt. De szerencsére csak álom. Felkeltem és elmentem zuhanyozni, majd elvégeztem reggeli teendőimet. Kaptam egy sms-t. Nialltől jött, hogy majd átjön próba után. Ennek örültem. Lementem reggelizni, majd kimentem megnézni a postaládát. Kaptam egy levelet. Az X-factor stábjától jött. Berohantam a házba és kibontottam a levelet. Izgatottan kezdtem el olvasni.

 Kedves Alicia,

 nemrég részt vett az X-factor táncos megmérettetésen, ahonnan tíz táncost választottak ki, akik táncolhatnak a show-ban. A zsűritagok állítása szerint ön nagyon tehetséges táncos, így örömmel értesítjük, hogy bekerült azon tíz táncosok közé, akiket felvettünk. Reméljük jól fogja érezni magát a táncosainkkal. Az első próba időpontjáról, majd telefonon értesítjük.
                                          Az X-factor csapata. 

Örömömben sikítozni és ugrálni kezdtem. Ha valaki akkor látott, tuti hülyének nézett. De nem érdekelt, mert nagyon örültem a hírnek. Alig vártam, hogy Liam vagy Niall megjöjjön, hogy elmondhassam nekik a jó hírt.....
                 


3 megjegyzés: